از بین بردن فاصله بین دندان های جلو بدون ارتودنسی

لمینت های دندانی که استفاده از آنها امروزه در انواع درمان های زیبایی و ترمیمی دندانپزشکی فراگیر شده اند به شکل ورقه هایی نازک ساخته شده و بر روی دندان ها قرار می گیرند و معمولا هدف استفاده از آنها گسترش اندازه دندان می باشد، همچنین لمینت دندان برای اصلاح نواقص کوچک در دندان ها و یا اصلاح و تغییر رنگ دندان ها مورد استفاده قرار می گیرد.

یکی دیگر از کاربرد هایی که لمینت های دندان ها دارند و بسیار نیز مورد استفاده قرار می گیرند مربوط به بستن و از بین بردن فاصله بین دندان ها می باشد، در این روش فاصله میان دندان های ردیف جلوی افراد بدون نیاز به ارتودنسی رفع می شود.

فاصله بین دندان ها یا همان دیاستم از مواردی است که ممکن است بسیاری از افراد بخواهند آن را رفع کنند و دندان های یکدست در کنار هم داشته باشند، اگر شما نیز میان دندان هایتان فاصله است و به دنبال رفع فاصله یان دندان هایتان می باشید شاید بهتر باشد استفاده از لمینت های دندانی را مورد نظرتان قرار بدهید. با کمک لمینت دندان می توانید به بهترین شکل فاصله بین دندان هایتان را پوشش داده و لبخند زیبایی داشته باشید. یکی از سوالاتی که افراد معمولاً در زمان استفاده از این روش دارند درباره هزینه های این روش ترمیمی و زیبایی دندانپزشکی می باشد، تعرفه های لمینت های دندانی نسبت به سایر روش ها چندان زیاد نمی باشد، شما می توانید هزینه لمینت دندان را در سایت دندانپزشکی هروی مشاهده کنید.

پس با توجه به توضیحاتی که ارائه شد شما می توانید فاصله میان دندان ها را بدون ارتودنسی و با کمک لمینت دندان برطرف کنید، اگر مصمم به استفاده از این روش هستید بهتر است به یک کلینیک دندانپزشکی خوب مراجعه کرده و بعد از مشورت با پزشک خود از میان روش ها به راه حل های مختلفی که به شما برای رفع فاصله میان دندان ها پیشنهاد می شود بهترین روش را انتخاب کنید، معمولا در بسیاری از موارد استفاده از لمینت ها, یکی از مواردی می باشد که توسط بسیاری از دندانپزشکان توصیه می شود، همچنین استفاده از لمینت های دندانی مراحل مختلفی را شامل می شود، ابتدا بعد از بررسی و معاینه های دقیق و قالب گیری از دندان ها لازم است دندانپزشک اقدام به ساخت لمینت دندان مخصوص شما کند، سپس لمینت ساخته شده با دقت بر روی دندان ها چسبانده می شود و در ادامه بعد از نصب لمینت بر روی دندان وضعیت قرارگیری لمینت ها با دقت مورد بررسی دندانپزشک قرار گرفته تا کار به بهترین شکل انجام گرفته باشد.

البته روش های دیگری به غیر از لمینت های دندانی نیز برای رفع فاصله بین دندان ها مانند بستن فاصله بین دندان ها با کامپوزیت یا استفاده از روش های ارتودنسی وجود دارد که می توان با مراجعه به دندانپزشکی و مشورت با دندانپزشک بهترین روش را انتخاب کرد.

فهرست