قیمت ایمپلنت دندان سال ۹۹

هزینه ها و تعرفه های کاشت ایمپلنت دندان, قیمت ایمپلنت دندان ایرانی و خارجی در تهران, هزینه کاشت ایمپلنت های دندان های قدامی (ردیف جلو) و آسیاب (ردیف عقب)

تعرفه ایمپلنت های دندانی در کلینیک های دندانپزشکی متفاوت است و با توجه به وضعیت لثه و جای خالی دندان و همچنین تعداد و نوع ایمپلنت مورد استفاده در دندانپزشکی های مختلف شهر تهران متفاوت دارد.

قیمت ایمپلنت دندان در درمانگاه دندانپزشکی شبانه روزی هروی از ۳٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان تا ۸٫۵۰۰٫۰۰۰ متفاوت می باشد.

خدمات دندانپزشکی هزینه ها
جراحی ایمپلنت هر واحد کره ای تماس بگیرید
جراحی هر واحد ایمپلنت اروپایی یا آمریکایی تماس بگیرید
جراحی هر واحد ایمپلنت ایرانی تماس بگیرید
جراحی هر واحد ایمپلنت اروپایی سوئیسی تماس بگیرید
دست دندان کامل اوردنچر تماس بگیرید
جراحی سینوس لیفت بسته یا باز به ازای هر واحد ایمپلنت  تماس بگیرید
هر واحد اباتمنت اوردنچر تماس بگیرید
ایمپلنت فوری – ایمپلنت یک روزه تماس بگیرید

شماره تماس کلینیک تخصصی دندانپزشکی هروی: ۰۲۱۲۲۹۸۴۱۰۰

ایمپلنت دندان چیست؟

ایمپلنت های دندان تکیه گاه کوچکی از جنس فلز تیتانیوم می باشد که در استخوان فک بیمار قرار می‌گیرد تا جایگزین ریشه از دست رفته دندان در لثه شود. فلز تیتانیوم, بیشترین قابلیت سازگاری را با بافت های بدن دارد.

بعد از گذشت مدت کوتاهی از جراحی و کاشت ایمپلنت که استخوان های اطراف با ایمپلنت اتصال یافت, می توان قسمت تاج دندان را به شکل یک دندان بسیار شبیه به دندان طبیعی بازسازی یا روکش کرد. توجه داشته باشید که این دندان جدید از نظر زیبایی و کارایی باید مانند دندان طبیعی عمل کند.

نکات مهم بعد از جراحی ایمپلنت

۱- انجام فعالیت های سخت بدنی ممنوع

از کارهای سخت بدنی (مانند ورزش های سخت و بلند کردن اجسام سنگین و . . . ) بعد از کاشت و جراحی ایمپلنت خودداری کنید. این فعالیت ها می توانند سبب باز شدن بخیه های ایمپلنت شده و باعث خونریزی در نواحی جراحی ایمپلنت شوند.

۲- مراقب مسواک زدن تان باشید

در زمان مسواک زدن دقت کنید و از مسواک زدن روی ناحیه جراحی خودداری کنید. دهان تان را روزانه ۲ بار با دهانشویه ی کلرهگزیدین شستشو بدهید. با این کار ناحیه ی جراحی ایمپلنت تمیز شده و بدون مشکل باقی می ماند. البته توجه داشته باشید که قبل از استفاده از دهانشویه یا خمیر دندان خاصی حتما با متخصص ایمپلنت خود مشورت کنید.

۳- استفاده از کمپرس یخ

می توانید از کمپرس یخ تا حدی که امکانش باشد در طول ۳ روز اول, از خارج دهان تان روی ناحیه ایمپلنت شده قرار بدهید. این روش به کاهش تورم کمک خواهد کرد.

شما نیز اگر سوالی دارید می توانید پرسش تان را از متخصصان دندانپزشکی و ایمپلنت ما بپرسید

فهرست