قیمت لمینت دندان سال ۹۹

هزینه و تعرفه های مربوط به لمینت دندان سرامیکی و کامپوزیتی, قیمت لامینت کامپوزیت دندان ایرانی و خارجی در تهران, هزینه روکش لمینت دندان قدامی, دندان های ردیف جلو

تعرفه لمینت های دندانی در کلینیک های دندانپزشکی متفاوت می باشد ور تقریبا از قیمت ۳۰۰٫۰۰۰ تومان شروع و تا ۱٫۳۰۰٫۰۰۰ تومان با توجه به وضعیت دندان و همچنین تعداد و نوع لمینت مانند کامپوزیتی یا سرامیکی در دندانپزشکی های مختلف تهران متفاوت دارد.

(توجه داشته باشید که این هزینه های لمینت های دندانی مربوط به دندانپزشکی های مختلف تهران می باشد و شامل کلینیک دندانپزشکی هروی نمی شود).

خدمات دندانپزشکی هزینه ها
روکش لمینیت کامپوزیتی (با لابراتوارو چسب)
تماس بگیرید
روکش های لمینت سرامیکی تماس بگیرید

تماس با دندانپزشکی شبانه روزی هروی: ۰۲۱۲۲۹۸۴۱۰۰

لمینت دندان چیست؟

لمینیت دندان ( به انگلیسی dental veneers و یا denatl porcelain laminate) موادی بسیار نازک با طول عمر نیبتا بالا می باشند که به صورت اختصاصی و با قیمت تقریبا مناسب با توجه به شکل ظاهری دندان هر فردی از مواد رنگ دندان ساخته می شود و با پوشاندن سطوح جلویی دندان ها و با حداقل عوارض باعث بهبود ظاهری دندان ها می شود.

لمینت دندان برای چه منظوری استفاده می شود؟

۱- دندان هایی که تغیر رنگ یافته اند

۲- بستن فاصله های بین دندان ها

۳- تغیر طول و عرض دندان.

۴- اصلاح طرح لبخند

۵- درمان شکستگی و لب پریدگی دندان

انواع لمینت دندان

۱- لمینت کامپوزیتی دندان

۲- لمینت سرامیکی دندان

این ۲ دسته از لمینت به ۲ صورت متفاوت ساخته می شوند و جنس متفاوتی نیز دارند و متخصص دندانپزشکی می تواند تشخیص بدهد که بهترین گزینه برای شما کدام نوع از لمینت ها می باشد.

فهرست