هزینه ارتودنسی ثابت دندان سال ۹۹

تعرفه ارتودنسی ثابت دندان ها چقدر است؟ قیمت ارتودنسی ثابت دندان های فک بالا و پایین در تهران, هزینه ارتودنسی یک فک یا ارتودنسی کامل دو فک با دستگاه ثابت

هزینه های ارتودنسی ثابت دندان ها با توجه به مواردی مانند وضعیت دندان ها, نیاز یک فک یا دو فک به ارتودنسی و . . . در کلینیک های دندانپزشکی مختلف شهر تهران باهم تفاوت دارد, اما اگر بخواهیم یک قیمت تقریبی بگوییم, این قیمت برای ارتودنسی ثابت یک فک با دستگاه ثابت تقریبا از ۴٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان شروع می شود و تا ۴٫۲۰۰٫۰۰۰ تومان ادامه دارد, و برای ارتودنسی کامل دو فک با دستگاه ثابت این قیمت ها تقریبا از ۶٫۹۰۰٫۰۰۰ تومان شروع می شود و تا ۸٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان ادامه دارند.

توجه داشته باشید که این هزینه ها مربوط به سایر دندانپزشکی ها تهران بوده و شامل دندانپزشکی هروی نمی شود, این هزینه ها در دندانپزشکی هروی می تواند بیشتر یا کمتر باشد, برای اطلاع از هرینه دقیق می توانید با دندانپزشکی تماس گرفته و از امکان ویزیت و مشاوره رایگان دندانپزشکی هروی استفاده کنید تا از هزینه های دقیق ارتودنسی دندان هایتان مطلع شوید.

خدمات دندانپزشکی هزینه ها
ارتودنسی یک فک با دستگاه ثابت
تماس بگیرید
ارتودنسی کامل دو فک با دستگاه ثابت تماس بگیرید
تعمییر پلاک ارتودنسی تماس بگیرید

مراحل نگهداری و مراقبت و حفاظت از دستگاه ارتودنسی بسیار مهم است, زمانی که فرد احساس کرد که پلاک به درستی در جای خود قرار نگرفته و یا اینکه قسمتی از وسایل ارتودنسی ثابت, شکسته و از جای خود جدا شد, لازم و ضروری است به کلینیک دندانپزشکی و متخصص ارتودنسی مراجعه کند.

اگر بیمار بعد از مراجعه به متخصص ارتودنسی و انجام صحیح کارها بهداشت دهان و دندان هایش را به درستی رعایت کند،, امکان پوسیدگی دندانی برایش وجود ندارد, لازم است افراد اطراف براکت ها را به درستی و با دقت تمیز کنند. وجود مواد غذایی شیرین در مجاورت براکت ها و سیم ها ارتودنسی و تمیز نکردن آن ها می‌‌تواند شانس ایجاد پوسیدگی های دندانی را افزایش دهد. وجود لکه های سفید و قهوه ای رنگ در اطراف براکت های ارتودنسی نشان دهنده عدم رعایت بهداشت دندانها است.

غذاهای سخت مانند چیپس و آجیل, بلال و ذرت بو داده و ته دیگ می توانند به دستگاه های ثابت ارتودنسی آسیب بزنند. برای خوردن برخی از خوراکی سفت مانند سیب یا هویج می توان آن ها را به قطعات کوچکتر تقسیم کرده و بعد میل کرد.

ممکن است در برخی موارد بسته به شرایط بیمار نتوان از دستگاه ثابت ارتودنسی استفاده کرد, که معمولا در این مواقع متخصص ارتودنسی استفاده از دستگاه متحرک ارتودنسی را پیشنهاد می کند.

 

فهرست