ایمپلنت دندان در هروی

کلینیک دندانپزشکی هروی

کلینیک شبانه روزی هروی از دندانپزشکی های مجهز شمال شرق تهران می باشد که تلاش می کند انواع خدمات دندانپزشکی را با کیفیت بالا به مراجعه کنند ارائه دهد. یکی از خدمات دندانپزشکی هروی ایمپلنت دندان یا کاشت ایمپلنت می باشد.

اگر به دلایلی مانند جایگزینی دندان از دست رفته، قصد دارید از ایمپلنت های دندانپزشکی استفاده کنید، می توانید با مراجعه به دندانپزشکی هروی و مشاوره و راهنمایی رایگان متخصصان و دندانپزشکان این کلینیک اینتخابی خوب و مناسب داشته باشید.

برای رزرو نوبت، مشاهده آدرس و شماره تلفن می توانید به صفحه تماس باما مراجعه کنید.

جایگزینی یک دندان تا درمان بی دندانی کامل

با کمک ایمپلنت می توان یک یا چند یا تمامی دندان های از دست رفته (بی دندانی کامل) را درمان و جایگزین کرد.

مزایای ایمپلنت دندان

بهبود ظاهری دندان ها، بهبود تکلم و راحتی بیشتر در خوردن خوراکی ها، افزایش میزان راحتی نسبت به دندان های مصنوعی، دوام قابل توجه و طولانی مدت و … از مزایای کاشت ایمپلنت دندان محسوب می شوند.

گفته می شود یکی از مزایای ایمپلنت دندان طول عمر آن است. طول عمر ایمپلنت های دندانی می تواند طولانی مدت یا حتی دائمی باشد، اما عدم رعایت برخی از عوامل و توصیه های دندانپزشک مانند عدم رعایت بهداشت دهان و دندان می تواند در میزان ماندگاری ایمپلنت موثر باشد و آن را کاهش دهد. لذا در انتخاب متخصص ایمپلنت خوب و رعایت توصیه ها دندانپزشک تان دقت لازم را داشته باشید.

به گفته بسیاری از دندانپزشکان ایمپلنت دندان یکی از شبیه ترین و نزدیکترین دندان های مصنوعی به دندان دندان طبیعی هستند، و مانند یک دندان طبیعی عمل می کنند

فهرست