عمر روکش دندان چقدر است؟

روکش های دندانی از خدمات دندانپزشکی است که امروزه برای رفع بسیاری از مشکلات دندانی استفاده می شود. در ادامه توضیحات بیشتری درباره کاربردهای روکش دندانپزشکی داده خواهد شد. اما ممکن است درباره طول عمر روکش دندان سوال داشته باشید, اینکه عمر روکش دندان چقدر است؟

گفته می شود طول عمر روکش های دندانی ۱۰ تا ۱۵ سال می باشد. البته اگر که برای مراقبت از روکش دندان، دستورالعمل های دندانپزشک تان را به خوبی رعایت کنید و بهداشت دهان و دندان ها را به درستی انجام دهید و به خوبی و درستی از دندان هایتان مراقبت کنید، طول عمر روکش های دندانپزشکی می تواند از این میزان بیشتر نیز باشد. بعد از نصب روکش دندان لازم و ضروری است که دستورالعمل دندانپزشکی را به خوبی رعایت کنید.

اگر که از روکش دندان به ‌درستی مراقبت نشود، ممکن است بعد از جایگذاری روکش دندان با مشکلات متعددی مواجه بشوید. پوسیدگی های دندانی، التهاب بافت های احاطه کننده روکش دندان، پس روی لثه ها، تغییر رنگ روکش دندان و . . . در صورت عدم مراقبت مناسب از روکش می‌تواند اتفاق بیفتد. پس به خوبی و درستی از روکش دندان و دندانی که روکش شده است مراقبت کنید.

درباره کاربردهای روکش های دندانی نیز قبلا در سایت دندانپزشکی شبانه روزی هروی در مطلبی با عنوان روکش دندان برای چیست و چه کاربردهایی دارد؟ توضیحات کاملی ارائه شده است که می توانید این مقاله را مطالعه کرده و اطلاعات لازم را کسب کنید.

فهرست