قیمت عصب کشی (درمان ریشه دندان) سال ۱۴۰۳ در تهران

پوسیدگی دندان و در نتیجه عصب کشی دندان یکی از اصلی ترین دلایل مراجعه افراد به مراکز دندانپزشکی می باشد، برای همین اطلاع از هزینه های درمان ریشه و عصب کشی دندان مهم می باشد.

تعرفه خدمات عصب کشی دندان در کلینیک دندانپزشکی هروی:

  • هزینه درمان ریشه دندان (۱ کانال یا بیشتر) از ۱٫۹۰۰٫۰۰۰ تومان الی ۳٫۳۰۰٫۰۰۰ تومان

تعرفه این خدمات دندانپزشکی باتوجه به موقعیت دندان و اینکه تعداد کانال های دندان چند عدد است می تواند متفاوت باشد. برای مثال هزینه عصب کشی دندان برای دندان ۱ کاناله، با دندان ۲، ۳ و یا ۴ کانال متفاوت می باشد.

درمان ریشه در چند جلسه انجام می شود؟

درمان ریشه دندان درمانی است که بسته به وضعیت دندان در ۱ جلسه یا ۲ جلسه تکمیل می شود. در اولین قدم، متخصص ریشه از دندان عکس می گیرد (اشعه ایکس) تا میزان گسترش عفونت را مشاهده کند. سپس بی حسی موضعی را روی دندان های عفونی برای درمان اعمال می کند و عصب کشی دندان شروع می شود؟

اهمیت درمان ریشه دندان

هیچ دندان مصنوعی، دندان طبیعی خود فرد نمی شود. برای همین حفظ دندان طبیعی با عصب کشی دندان بهترین گزینه برای حفظ دندان و جلوگیری از مشکل بی دندانی است. زمانی که درمان ریشه انجام نشود، کشیدن دندان و سپس پرکردن جای خالی دندان با ایمپلنت، بریج یا پروتز از گزینه های مجود می باشد. علاوه بر اینکه این دندان ها دندان طبیعی خود فرد نیستند، مورد بعدی این است که این روش‌ها گران‌تر از درمان ریشه هستند و اغلب به زمان بیشتر و روش‌های اضافی برای درمان دندان‌ها و بافت‌های اطراف نیاز دارند. اگر دندان کشیده شود و با عصب کشی و ترمیم اصلاح نشود، عملکرد جویدن مختل می شود. برای سلامت دهان و دندان، کشیدن دندان باید به عنوان آخرین راه حل در نظر گرفته شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست