چندین مزیت فیشور سیلانت دندان های کودکان

آشنایی با مزایای فیشور سیلانت دندانها برای کودکان

جلوگیری از پوسیدگی

مزیت اصلی فیشور سیلانت ها جلوگیری از ایجاد پوسیدگی است. همانطور که قبلا ذکر شد، دندان‌های عقب دارای شیارها و حفره‌هایی هستند که باکتری‌ها و ذرات غذا می‌توانند در آن‌ها پنهان شوند و منجر به مشکلات پوسیدگی شوند. درزگیرها یا همان فیشور سیلانت ها به طور موثر این نقاط پنهان را مسدود می کنند و خطر ایجاد پوسیدگی را کاهش می دهند.

راهکار پیشگیرانه دندانپزشکی بدون درد و سریع

فیشور سیلانت یک فرآیند بدون درد و سریع است . کودک شما هیچ گونه ناراحتی را تجربه نخواهد کرد یا نیازی به بی حسی در ناحیه دندان نخواهد داشت. دندانپزشک اطفال دندان ها را تمیز و خشک می کند، مواد سیلانت را اعمال می کند و سپس از نور مخصوص برای سفت شدن آن استفاده می کند. روند کلی درزگیرها همراه با حفظ راحتی کودک شما به سرعت تکمیل می شود.

محافظت طولانی مدت از دندانها

فیشور سیلانت می توانند برای سالیان طولانی از دهان کودک شما محافظت کنند. آنها می توانند فرسودگی روزانه جویدن و ساییدن را تحمل کنند و اطمینان حاصل کنید که دندان های کودک شما در برابر پوسیدگی محافظت می شوند.

مقرون به صرفه

سیلانت ها یک اقدام پیشگیرانه مقرون به صرفه برای دندان های کودک شما هستند. هزینه استفاده از سیلانت ها بسیار کمتر از درمان های پوسیدگی و سایر مشکلات دندانی است که ممکن است در صورت عدم آب بندی دندان ها ایجاد شود.

عدم نیاز به عصب کشی

از آنجایی که سیلانت ها در وهله اول از ایجاد پوسیدگی ها جلوگیری می کنند، کودک شما نیازی به انجام فرآیند پر کردن پوسیدگی یا عصب کشی ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست