روکش دندان در هروی

روکش دندان نوعی دندان مصنوعی است که در قسمت بالای دندان آسیب دیده و به عنوان تاج دندان مصنوعی عمل می کند. روکش دندان به گونه ای طراحی و ساخته می شود که ظاهری شبیه به دندان طبیعی دارد و مانند تاج طبیعی دندان در خوردن خوراکی ها و تغذیه کمک می کند، همچنین روکش دندان کمک می کند دندان آسیب دیده ظاهر مناسب و استحکام قبلی خود را بازیابی کند و همچنان دندان عملکرد طبیعی خودش را داشته باشد.

روکش دندان در هروی

اگر به هر دلیل دندان تان آسیب دیده است و احساس می کنید نیاز به ترمیم و روکش دارد می توانید به درکانگاه دندانپزشکی هروی مراجعه کنید. در دندانپزشکی هروی انواع خدمات دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی با کیفیت بالا ارائه می شود، روکش های دندانی انواع مختلفی مانند روکش تمام سرامیک، روکش فلزی، روکش pfm یا همان ترمیبی فلزی سرامیکی دارند و دندانپزشک بعد از بررسی وضعیت دندان توصیه می کند از کدام روکش استفاده شود بهتر است. می توانید به دندانپزشکی هروی مراجعه کرده و بعد از بررسی های دندانپزشک بهترین روش ترمیمی مانند روکش دندان برای دندان آسیب دیده انجام شود.

هزینه روکش دندان

همانطور که در بالا بیان شد، روکش ها انواع مختلفی دارند و نمی توان به طور دقیق درباره قیمت روکش دندان گفت، اینکه روکش برای کدام دندان است؟ از چه نوع روکشی استفاده شود؟ و … در تعیین هزینه ها موثر است، با این می توانید برای اطلاع از حداقل و حداکثر هزینه ها با دندانپزشکی تماس بگیرید یا به مرکز دندانپزشکی مراجعه کنید، تا دندانپزشک بعد از بررسی وضعیت دندان آسیب دیده قیمت قطعی و دقیق را اعلام کند.

مراقبت از روکش دندان مانند دندان طبیعی لازم است، که در مطلب چگونه از روکش دندان مراقبت کنیم؟ توضیحاتی در این مورد داده شده است. با مراقبت صحیح از روکش های دندانی می توانید طول عمر روکش دندان را بالا برده و سلامت دهان و دندان بهتری داشته باشید.

فهرست