ارتودنسی دندان در هروی

برای درمان نامرتبی دندان ها چه در کودکان و چه بزرگسالان یکی از بهترین و اصولی ترین درمان ها، درمان ارتودنسی دندان ها است. یکی از بخش های درمانگاه دندانپزشکی هروی، مربوط به درمان های ارتودنسی می باشد که انواع خدمات و مشاوره ارتودنسی مانند ارتودنسی ثابت، متحرک، شفاف و .. توسط متخصص ارتودنسی ارائه می شود.

اگر شما یا فرزندتان دچار نامرتبی دندانها هستید می توانید با مراجعه به این کلینیک و استفاده از مشاوره های دندانپزشکان، درمان ارتودنسی خود را در این مرکز شروع کنید.

برای رزرو نوبت و کسب اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه تماس با ما مراجعه کرده و با دندانپزشکی هروی تماس بگیرید.

چند مورد از انواع ارتودنسی

ارتودنسی انواع مختلفی دارد و متخصص ارتودنسی بعد از بررسی وضعیت دندان ها بهترین نوع ارتودنسی را برای دندان های بیمار انتخاب می کنید.

۱- ارتودنسی ثابت: در این روش دستگاه ارتودنسی بصورت ثابت بر روی دندان ها قرار می گیرد. در این روش از ارتودنسی حفظ بهداشت دهان و مراقبت از براکت های ارتودنسی لازم و ضروری می باشد، چرا که کارهایی مانند خوردن خوراکی های سفت می تواند به براکت های ارتودنسی آسیب زده و باعث طولانی تر شدن طول درمان ارتودنسی ثابت شود. در این روش از ارتودنسی تقریبا به ۲ سال زمان نیاز است تا دندان ها مرتب شوند.

۲- ارتودنسی متحرک، این نوع از ارتودنسی برخلاف ارتودنسی ثابت متحرک بوده و بیمار می تواند با توصیه ها و راهنمایی های دندانپزشک در زمان های مشخص آن را از دهان خارج کند.

ارتودنسی ها به روش های دیگری مانند ارتودنسی سرامیکی، ارتودنسی لینگوال و … نیز انجام می شوند.

توجه: اینکه برای درمان ارتودنسی، از ارتودنسی ثابت یا متحرک استفاده شود، انتخاب آن بر عهده بیمار نمی باشد، و متخصص ارتودنسی بعد از بررسی وضعیت درمان ها تعیین می کند که از ارتودنسی ثابت استفاده شود یا ارتودنسی متحرک.

فهرست